Заедно, Пандора и UNICEF го поддржуваат гласот на младите луѓе. Со здружување на силите, UNICEF и Пандора ќе работат на зајакнување на идните генерации. Ги поддржуваме децата кои сакаат да се изразат себеси и своите интереси и соништа.
Како дел од првата година од партнерството, Пандора собра 3,4 милиони долари за клучните проекти на UNICEF.
Привезоци кои носат промени
Партнерството на Пандора за UNICEF опфаќа низа иницијативи и можности, вклучувајќи го и Меѓународниот ден на жената, како и Светскиот ден на детето. Приврзоците за промена им даваат на фановите на Пандора можност да носат свој симбол на поддршка од UNICEF и младите. 919 денари од купувањето на секој приврзок од лимитираната Пандора колекција за UNICEF Приврзокот е дониран на UNICEF за поддршка на најранливите групи деца во светот, со цел да водат поздрав, побезбеден живот и да го остварат својот потенцијал.
ОТКРИВАЊЕ НА МЛАДИНСКИ
ПОТЕНЦИЈАЛ
Партнерството обезбедува финансирање на програмите на UNICEF со фокус на образованието, родовата еднаквост, свеста за правата, личниот развој, граѓанскиот ангажман и основната работа на UNICEF ширум светот за да се осигура дека секое дете преживува, напредува и го исполнува својот потенцијал.
Во Гватемала, на пример, програмата UPSHIFT на UNICEF има за цел да ги поттикне маргинализираните млади да станат социјални иноватори и социјални претприемачи. Иницијативата ги поддржува адолесцентите на возраст од 15-19 години во средните училишта кои живеат во планинскиот регион на земјата, чии семејства се потпираат на земјоделството за да преживеат и каде што можностите за вработување се особено ограничени.
Како дел од првата година од партнерството, Пандора собра 3,4 милиони долари за клучните проекти на UNICEF.
Се проценува дека во светот 1 од 10 момчиња и 3 од 10 девојки на возраст од 15-24 години не се во системот на образование, вработување или стручно оспособување.
Поддржете го гласот на младите
Покажете ја вашата поддршка: донирајте за UNICEF и бидете дел од промените во животот на младите денес.
Non-endorsement
UNICEF does not endorse any company, brand, product, or service.
Non-beneficiary.